Matbrist

Jag har varit hemma idag också, hade tänkt jobba idag men ångra mig imorse. För det första sov jag inte speciellt bra inatt, var vaken väldigt mycket och bara mådde illa sen har jag fortfarande inte kommit igång med ätandet än så jag har fortfarande ingen energi direkt. Förstår inte varför jag inte kommer igång med ätandet för så fort jag börjar äta så blir jag illamående och det tar stopp. Hoppas det släpper snart, jag är rätt trött på det nu, ska iallafall åka till jobbet imorrn och försöka jobba sen får vi se om jag absolut inte orkar efter ett tag eller om jag klarar mig. Det är julfest med jobbet på fredag också, så till dess måste jag vara återställd men det vore konstigt om jag inte är det.
Nu är det snart sista avsnittet av "Färjan" på Kanal5, missa inte det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback