Bil

På tal om drömmar, fan vad jag vill ha en ny bil. Min gamla skithög håller på att rasa ihop, bara en tidsfråga till när det är dags att köra den till skroten. Problemet är att bilar kostar en hel del och jag vill helst köpa en utan hjälp från Nordea, sorry inget personligt men lån vill jag helst slippa så länge det går. Det som jag kan tänka mig att låna till är en bostad, det är okej men bil egentligen inte fast det är ju lite frestande att ta ett litet lån som hjälp till en finare bil. Det gäller att vara stark och stå emot. Ska kolla runt lite extra efter bil nu, man kan hitta nått helt okej eller ännu bättre utan att behöva betala en förmögenhet. Någon som har nått tips eller tillochmed en bil till salu?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback