Jobb?

Idag har jag varit på min intervju och det gick bra, det jag är orolig över är att de andra som också sökte jobbet hade värsta erfarenheterna, inte alla men en del. Där satt jag och kände mig "liten" eller vad man ska säga, de var ett par år äldre så de har hunnit med lite mer än jag. Det är speciellt två killar jag tänker på som jag tjuvlyssnade lite på, värsta erfarenheterna, lät som värsta "affärsmännen" typ. Sen snacka de massor om deras utekvällar på stureplan och att en precis hade köpt en lägenhet vid Gärdet, en 2:a osv. Så jag blev ju lite skraj eller asså upptäckte att här är det hård konkurrens men jag gjorde mitt bästa så det är bara att hålla tummarna! Det var också den segaste arbetsintervjun jag någonsin har varit på, det tog lite över tre timmar, varav 2,5 timme bestod bara av väntan. Jag hoppas såklart på att jag får jobbet fast har ändå en mer negativ inställning så att jag inte blir helt deprimerad om jag inte får det. Nemen nu har klockan blivit mycket och jag har varit helt dyngtrött hela dagen så det är nog dags att snutta kudde.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback