Ny mobil, nytt avtal

Jo som sagt var ju till NetOnNet igår och köpte min nya mobil, en SonyEricsson C905. Hade inte så mycket tid till att fixa med den igår och inte idag heller, sen när jag skulle ringa idag märker jag att det inte kommer nått ljud ur högtalaren alls, personer i andra änden av linan hörde vad jag sa men jag hörde inte ett skit. Sen knakade "ner-knappen" väldigt mycket också så jag åkte då till NetOnNet och fick en ny som funkar mycket bättre! Det var två ganska unga tjejer som stod på själva servicedelen där och det var nästan lite pinsamt för de verkade inte ha speciellt mycket koll på någonting där men de lyckades iallafall ge mig en ny mobil så tack för det.
Sen så blir det ju ett nytt avtal nu och lite kort och gott så går det ut på att jag ska ha denna mobil i minst nio månader, bryter jag det så får jag böta 1000kr till Sandra så hon lär försöka få mig att köpa en ny ^^ Men den här mobilen borde jag kunna ha i nio månader, kan jag inte det så vet jag inte vilken telefon jag skulle kunna ha så länge. Nu ska jag lägga mig i sängen och kolla tv och bara ta det lugnt, ska bli så skönt!
Edit: Det blir inte nio månader utan sju fast det är väldigt mycket ändå för mig.
Så ser den ut

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback