Översvämning

Shit vad trött jag är! Jag sover så dåligt om nätterna sen blev det extra dåligt nu i helgen, det är nått som inte stämmer. Jag är trött så jag kan somna under dagen och kvällen men sen när jag väl lägger mig så ligger jag och rullar runt i MINST en timme! Tippar på att det har nått med mina tankar att göra, mitt huvud är översvämmat, så mycket som snurrar runt där inne just nu.
Nu ska jag jobba hela veckan, vilket kanske med lite tur kan bidra till bättre sömn, håller tummen för det!
Nej, nu ska jag ta och fixa det jag ska göra innan jag ska sova så jag kommer i säng nångång. Ska bland annat boka min och Sandras Egyptenresa för tredje gången inom loppet av en vecka tror jag, spännande ^^
Godnatt på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback