Gårdagen, del 2

Jag kollade klart en film och sen ringde Sandra, märkte direkt att hon var aspackad, hon kunde knappt prata. Jag blev nästan lite rädd eftersom hon aldrig varit så full tidigare så jag hoppa upp ur sängen och snabbade på ner till bilen. Meningen var att jag skulle använda gpsen på min mobil men den hitta inte gatan, försökte ett antal gånger men det gick åt helvete! Så när jag var en bit från Sundbyberg ringde Malin, Sandras kompis och kollade läget och jag förklarade att jag inte visste vart jag skulle åka och då gav hon telefonen till Elin, hon som bor där. Hon ledde mig hela vägen dit, det var lite krångligt och jag körde fel ett par gånger men tillslut kom jag rätt. Där satt Sandra utanför porten, hon hoppa in i bilen sen bar det av. Ungefär halvvägs hem så började hon spy som tur var hade jag en påse i bilen. Sen somna hon ganska fort men fortsatte spy lite då och då, halv sex på morgonen var klockan sista gången jag kollade. Jag sov inte en blund fram tills där nångång eftersom jag var tvungen att ta hand om henne hela tiden. Det sjuka är att hon kommer ihåg det mesta fram tills hon somna vid halv 3 kanske men sen spydde hon ju ett antal gånger efter det och där är tydligen helt borta. Något som också är sjukt är att efter jag hört hur mkt hon druckit så är det konstigt att hon blev så pass full men jag tror inte problemet var att hon druckit alldeles för mycket. Det berodde nog mer på att hon inte ätit eller druckit speciellt mycket tidigare under dagen och lite att hon blandade olika typer alkohol. Något som vi kom fram till är att det säkert var en hämd för de gånger hon tagit hand om mig så det förtjänade jag nog.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback