Lite blandat

Sådär ja, då var det söndag igen och helgen har bara försvunnit som vanligt men sånt är livet. Jag är iallafall nästan helt utvilad nu, nästan.. Imorgon blir det en lång arbetsdag och direkt iväg till stan sedan för att fira min far skulle jag tippa på som då fyller år. Jag har märkt att det inte är så lätt att blogga varje dag, att hinna och sen att ha nått att skriva om, det är svårt men jag får väl försöka så gott jag kan.
Senare i veckan ska jag på arbetsintervju, det skulle vara så skönt att få ett jobb som jag trivs med igen, då skulle veckorna bli mycket lättare och jag skulle nog sova mer och bättre. Vad det är för jobb får ni veta när jag fått det, om jag nu får det. Vet inte själv helt och hållet vad det går ut på men det ska jag få reda på i veckan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback