Fyy!

Usch vad jag är trött på livet just nu! Det här med att jobba på Tamro IGEN är inte kul, jag trodde jag satte min fot där för sista gången i mars i våras men icke sa nicke. Tiden går så segt när jag är där nu men det är nog för att jag tänker "palla detta, fan vad trist, jag vill inte, jag vill hem" hela tiden, det bidrar liksom till att det blir segt. Jag känner mig så misslyckad på nått sätt, jag skulle verkligen aldrig mer dit, blä!
Teknikmagasinet var ändå kul, megakul om man jämför med Tamro, då hade jag inte problem med att sova eller världens ångest på mornarna som jag har nu, det tar emot att sova, det tar emot att gå upp, det tar emot att åka dit osv.. Det var inte meningen att det skulle bli såhär, varför la de ner min butik?! Det tog nästan aldrig emot att åka till butiken, inte alls på samma sätt, tiden gick mycket snabbare, oj vad jag längtar tillbaks! Ungefär såhär ligger jag och tänker om och om igen när jag ska sova, vilket gör att jag sover mindre och blir ännu tröttare på livet. Aja nu måste jag sätta fart, vill inte!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback