Många jobb

Idag när jag kom hem började jag kolla runt på internet efter jobb av olika slag och jag blev bara mer och mer förvånad, jag hittade jobb efter jobb efter jobb. Jag har gjort ett antal av dessa "rundor" de senaste veckorna och inte har jag hittat speciellt mycket. Kanske inte har kollat så mycket och så länge som jag gjorde idag men ändå så många som det finns nu har det inte funnits förut, det kan jag garantera!
Så nu har jag lite att göra asså, vääldigt många ansökningar att skriva och formulär att fylla i. Om jag inte får napp på någon av dessa då vet jag inte vad jag ska ta mig till. Då får jag typ höra av mig till någon matbutik, där lär man ju hitta nått jobb, det är ju nästan säkert att de söker folk i någon av alla sthlms butiker. Det är min reservplan ^^ Har ju tamro sålänge men om jag får bestäma inte länge till men hur ofta får jag bestäma detta själv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback