Sista lönen

Snart får jag min sista lön från Teknikmagasinet, närmare bestämt den 24e nu på fredag. Får inte hem någon lönespec i brevlådan från dem utan de kommer upp på nätet ett par dagar innan så har loggat in på sidan väldigt ofta sen igår men den har fortfarande inte kommit upp. Det som är lite speciellt med denna lön är att all semester som jag jobbat in under hela tiden får jag nu så det ska bli spännande och se hur mycket det blir. Försöker att inte ha så höga förväntningar för då brukar det alltid bli mindre och man blir besviken. Så jag har väldigt låga förväntnignar, så det känns inte nå bra men förhoppningsvis blir det mycket mer än vad jag tror.
Dags att platta hår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback