Mer mobiltjaffs

Jag har gått och gjort en grej som jag aldrig gjort tidigare som känns lite skumt men jag hade mina anledningar. Jag har köpt en mobil som jag haft förut. Anledning nummer ett var att jag som vanligt mer eller mindre tröttnade på den förra mobilen men samtidigt köpte jag den för att den var cool på sitt sätt men den funka mer som en leksak än en mobil. Anledning nummer två, säljer jag den kommer jag få en del pengar över eftersom den var rätt dyr. Nu har jag tänkt lite mer långsiktigt och köpt den mobilen som passar mina krav bäst av alla som finns på marknaden idag. Finns en del punkter som jag vill ha i min mobil men det går aldrig att hitta en som har allt det i ett och samma skal men nu har jag den som uppfyller så många punkter som möjligt under samma skal. Så meningen är att jag ska ha den här ett tag nu, har jag sagt hur många gånger som helst nu jag vet men nu har jag den bästa som finns enligt mina krav. Det är en Nokia E71 igen för er som vill veta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback