Heltid!

Imorgon var det dags att jobba igen, alltid lika kul när det är dags igen, not! Det har blivit ett av mina största intressen att klaga på mitt skitjobb. Från och med imorgon kommer jag antagligen börja jobba där på heltid, oj oj oj vad roligt nu kommer jag få tillbringa minst 40 timmar i veckan där. Vad skoj jag kommer ha verkligen asså, fyfan men nu ska jag sluta klaga, ingen gillar en surputte.
Men shit vad pengar jag kommer få, trevligt värre och sen jobbar man ju hela tiden så när ska man göra sig av med pengarna? Aldrig, så jag kommer kunna spara en del, klart man kan spendera lite men sparas ska det fan göra nu när jag har chansen. Jag kom fan på det att jag aldrig har jobbat heltid på riktigt, det har bara varit sommarjobb på fyra veckor eller liknande, annars har jag jobbat deltid eller som vikarie. Nu börjar the real shit! Mitt första riktiga heltidsjobb, inte alls där jag hade tänkt mig eller vill men vad ska man göra, pengar är ett måste så några månader måste jag kunna stå ut. Jag kommer förhoppningsvis söka andra jobb som fan ganska snart för jag vill inte vara där på heltid under ett helt år. Problemet är tror jag att jag kanske fastnar, mycket möjligt tror jag. Jag kommer inte palla söka andra jobb eller jag kommer söka massa under en eller några dagar sen går det ett tag, inte några positiva svar som vanligt. Äsch säger jag och skiter i det, så det brukar vara men det är bra för min ekonomi iallafall eftersom jag faktiskt tjänar rätt bra på det här jobbet. Bästa lönen jag har haft och den är bättre än alla butiksjobb och annat som jag söker när jag söker jobb.
Dags att börja runda av nu och försöka sova, hade btw så jävla svårt att somna igår, var så pigg sen vakna jag tidigt och kunde inte somna om, fattar inte. Nu känner jag mig lite mer trötter än igår så det ska nog gå bättre. Godnatt på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback