Om bilen..

Ja så idag fick jag bilen till verkstaden, trevligt att det gick hela vägen dit, hade varit jävligt segt om det hade gått åt helvete på vägen dit. Imorgon är den klar så jag får ha min bil ett tag till, otroligt skönt och jag hoppas verkligen att den håller sig ett tag nu, året ut skulle inte vara fel men gärna lite till. Sen kommer man till skatt och besiktning så då får vi se hur jag gör om nu bilen överlever till dess vill säga.
Det var såklart generatorn det var problem med, tänk att jag är så grym så jag gissa rätt på det! Fyra och en halv guldstjärna till mig! Surt som fan med tanke på att jag bytte generatorn för lite över ett år sen tror jag iallafall, max 1,5 år sedan. Så kan det gå men då vet ni det iallafall, jag har min bil ett tag till! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback