Onsdag

Då var det redan onsdag och ganska snart torsdag, skönt som fan! Igår var det lite mys hemma hos Richard igen med grill, öl och cider typ. Alltid lika trevligt fast jag var rätt trött och seg och det blev inte så mycket bättre av tanken att klockan skulle ringa kl 6 idag. Så idag var man ju lite seg va men det funkar alltid.
Jag har beställt min nästa telefon nu btw, det måste jag bara berätta för er. En iPhone 3GS. Det tråkiga är att de ligger efter som fan med beställningarna eftersom efterfrågan blev mycket större än väntat. Så hoppas att det flyter på lite bättre nu, palla vänta flera veckor liksom.
Nej, det är en ny dag imorgon. Sov gott på er, jag ska sova riktigt megagott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback