Skitbil

Idag var jag och Sandra ute en sväng med min bil som vanligt, när vi skulle iväg för andra gången så säger den bara "klick" när jag vrider om nyckeln, jippie! Så nu är jag utan bil igen för 4e gången eller är det 5e gången till och med? Jävla skitbil som jag brukar säga! Batteriet står på laddning just nu så får se imorgon vad som händer och hur det går men jag tror att det har nått med generatorn eller liknande. Batteriet laddas inte så man kan alltid hoppas på att det är glapp i någon sladd bara men med min "biltur" så tror jag knappast det. Har seriöst börjat fundera på om jag ska skrota skiten men jag har haft den i två år och det kommer bli svårt att klara sig utan bil. Köpa ett SL-kort och åka tunnelbana överallt, inte så sugen på det nu när jag är så bortskämd med min lilla bil. Usch! Bilar kostar en del så det är inte bara att gå och köpa en ny, frågan är om det är värt så mycket pengar. Jag behöver egentligen inte en bil men det är otroligt skönt att ha och jag sitter i min bil nästan varje dag så jag använder den väl. Menmen vi får se vad som händer. Hoppas på ett mirakel att den fungerar som den ska imorgon men skulle inte tro det men hoppas kan man alltid göra. Alla som läser detta, håll en tumme för mig och min bil så är ni snälla!
Färsk bild på bilen, jävla skitbil, för ditt eget bästa hoppas jag att du funkar imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback