Tankar, tankar..

Första december idag, börjar närma sig julen och ett nytt år, very nice! Nu börjar mina tankar komma igång igen, mina dåliga tankar som inte borde finnas. Jag vill inte jobba i ett halvår till! Jag vill plugga, jag vill komma framåt, det måste hända något, fy faaan! Problemet är ju att jag verkligen behöver pengarna och jag kan lika gärna vänta sex månader till med att plugga. Så egentligen är det inget problem men vissa dagar känns det som ett stort problem.
Nemen nu orkar jag inte mer, ska platta håret och lägga mig i sängen och snart sova, jag är trött! Jag blir grinig när jag är trött eller snarare börjar jag tänka så otroligt mycket, jag kan seriöst bara stanna upp med det jag gör och börja tänka och tänka, sen har det gått en halvtimme och jag vaknar igen. Så om jag lyckas somna tidigt ikväll och får sova ordentligt så skulle det stå helt andra grejer här om nu idag var imorgon. If you know what I mean.
Godnatt på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback