Tisdagar

Jag har kommit fram till en grej angående mina tankar, det är alltid tisdagar de kommer och är som värst. Kom och tänka på det nyss och sen tänkte jag lite mer och kom fram till att det är något med tisdagar. Frågan är just varför tisdagar? För att jag är född en tisdag? Skulle inte tro det.
Efter lite mer tänkande så tror jag faktiskt det beror på trötthet framförallt, jag är tröttast på tisdagar eftersom jag inte sover någonting ibörjan av veckan sen inser jag att jag måste sova mer och så gör jag det. Det kan också ha lite med mina serier som jag följer att göra, det är alltid nya avsnitt på tisdagar som jag oftast ser på en gång. Där lever alla relativt lyxigt, inte så att de jobbar på Tamro direkt, inte i närheten. Det skapar en viss avundsjuka varje gång jag ser dem. Så där tror jag att jag har kommit fram till varför jag är deppig på tisdagar.
Är sjukt trött nu, vilket jag också bör vara om min teori ska gå ihop. Har rättat hur mycket stavfel som helst men det finns säkert några kvar, bara så ni vet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback