Chai Latte

Anledningen att jag tog en bild på Wayne's Coffee var bara för att härma alla "storbloggare" på nått sätt. De som i stort sätt varje dag sitter och fikar och dricker sina Chai Lattes, vanligtvis på Espresso House men skitsamma, samma sak. Fast jag har ioförsig hört att Chai Latten ska vara godare där så får väl testa det någongång men det känns ju lite töntigt att sitta där varenda dag och dricka samma grej. Lite överaskad blev jag ändå måste jag erkänna, det var mycket godare än vad jag trodde, det var första gången jag drack det. Tråkigt för Kissie och Amir "Gaybloggen" att de lagt ner deras kära Espresso House på Stureplan nu.
Chai Latte på Espresso House

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback