Mer mobilsnack

Nu är jag utan mobil helt plötsligt, jag åkte med Sandra till posten för att hämta hennes nya mobil sen bar det direkt av till NetOnNet för att lämna in min mobil på service. Jag fick Sandras gamla mobil men sen när vi kommer hem så fungerar inte den nya, jippie! Plötsligt så har vi värsta mobilbristen så jag gav tillbaks den gamla mobilen till henne och just nu har inte jag någon alls. Jag vet att vi har en äldre som ligger hemma men de har möblerat om där hemma så nu är den borta också, hoppas den dyker upp snart iallafall. Jag funderar på om jag ska beställa en ny mobil nu på en gång eftersom jag ändå ska sälja min C905 när den kommer tillbaks. Det här som Sandra nämde i sin blogg om att jag skulle göra om min blogg till "Mobilbloggen" eller liknande, jag har blivit rätt sugen på det, det vore helt enkelt roligt. Vi får se vad som händer.. Om jag får drömma lite så tänk om man skulle komma så långt att mobilföretagen börjar skicka nya telefoner till mig för att jag ska skriva om dem i bloggen för att jag har så många läsare. Tänk om liksom, det skulle vara så otroligt jävla häftigt, drömma får man göra iallafall.

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha lol. lycka till :P

2009-01-06 @ 20:27:00
URL: http://iamtobbe.wordpress.com
Postat av: Tobbe

haha lol. lycka till :P

2009-01-06 @ 20:27:30
URL: http://iamtobbe.wordpress.com
Postat av: Sebbe

Som sagt drömma kan man.

Ska göra ett litet försök sen får vi se hur långt jag kommer ^^

2009-01-07 @ 14:17:07
URL: http://ssebbe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback