Mobilblogg

Om det var någon som såg det så kom det upp tre likadana inlägg om semlan. Det var förra veckan, tisdag tror jag som jag skrev dem, exakt en veckan sen alltså. NU efter en vecka kommer alla upp, väldigt konstigt måste jag säga, alltid är det nått med mobilbloggandet. Det kanske kommer fungera någon vecka eller två nu som det ska sen lär det sluta fungera igen. Att de inte fixar problemet någongång så att det alltid fungerar som det ska, borde inte vara så svårt. Aja nog om det ville bara meddela det om det var någon som undrade. Har fortfarande inte köpt någon mer semla, får försöka fixa det i veckan. Bara be min snälla mor att hon ska köpa så lär hon göra det, hoppas jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback