Mobilsnack som vanligt

Nu har jag haft min nya mobil i ungefär en vecka och jag är hur nöjd som helst. Den är kanske lite stor, den är nästan exakt lika stor som en iPhone, det är framförallt att den är rätt bred som är lite ovant men jag vänjer mig. Den är fortfarande väldigt smal och det är det viktigaste. Jag ska lägga band på mig nu och ha den här telefonen ett tag nu, det är ju absolut inte omöjligt, inte alls.
Borde få tillbaks min C905 under nästa vecka någongång, då ska den säljas så är det någon som vill köpa, hör av er. Lär inte vara någon som är nå vidare intresserad efter det jag skrivit om den men om det skulle vara så mot all förmodan så kommer jag iallafall lägga ut en länk till annonsen.
Jag har bestämmt mig för att starta en ny mobilblogg, jag kommer lätt ha mer att skriva där för här känner jag att det inte finns så mycket att skriva om. Så hoppas jag får lite fart på den inom en snar framtid så har jag nått att roa mig med på kvällarna. Får se hur det blir med den här bloggen, om den blir kvar också eller om den försvinner.
Nu ska jag nörda mig lite framför tven och mitt xbox, hitta några coola demos som jag nu har laddat ner och måste testa så godnatt folket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback