Mobiler i framtiden?

Ja som sagt nu är det en ny mobil på gång (igen), en HTC Touch HD blev det den här gången. Får se hur länge jag lyckas hålla i den, blir ett riktigt jävla avtal nu så jag har kvar den ett halvår iallafall. Efter en ganska lång tid insåg jag här om dagen att det är så dumt att hålla på som jag gör, framförallt alla pengar jag förlorat, finns bättre grejer att lägga dem på. Jag har nästan hållt på så här sen i femman då jag fick min första mobil, kom igång på riktigt i högstadiet någon gång. Nu är det slut på detta, det ska vara slut nu, det funkar inte, jag hoppas som bara den att jag tänker så om någon månad också. Min lilla "mobilblogg" är på gång så snart har jag den att skriva i och där snacka massa om mobiler. Får hoppas att den kan bidra lite också till att jag inte köper något nytt på ett tag, att det minskar suget lite genom att skriva om det hela tiden eller vad man ska säga. Det här med mobiltelefoner är ändå ett stort intresse och jag skulle inte klaga på att ha nått sådant jobb som man får testa nya modeller hela tiden eller som sagt komma så långt att de skickar hem telefoner till en men det är nog ganska osannolikt. Ett dröm jobb som jag egentligen aldrig tänkt på tidigare, som jag kanske borde tänka på när jag om några månader ska söka skola. Att vara någon slags mobiltestare på t.ex. tidningen "Mobil", det vore något! Det är kanske något mer troligt än att bloggen skulle bli så pass stor. Ne nu ska jag sluta tänka och hoppa i sängen och sova lite.

Nya mobilen från alla håll och kanter

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback