Min vecka kort och gott

Ja som sagt veckan skulle jag snacka om. Det har varit en hel del fart på den här veckan eller jag har gjort lite mer än vanligt för vanligtvis så blir det bara hemgång efter jobbet och sen sova typ mer eller mindre. Denna veckan har jag först och främst jobbat över massa och i måndags blev det en lång dag så då hände det inte så mycket. På tisdagen så drog jag direkt efter jobbet för att spela badminton, likaså på torsdagen, rätt starkt jobbat tycker eftersom man är så slut efter jobbet, dessutom lite bakis på torsdagen vilket leder till onsdagen. Då var det lite grillfest och mys hemma hos en kompis och det var faktikst väldigt trevligt, var trött som fan i början men det försvann med tiden. Två stycken hade med sig gitarrarer så efter maten blev det allsång resten av kvällen nästan och det tyckte jag var väldigt mysigt. På fredag blev det sömn och sen igår (lördag) så blev det lite grillfest igen hos en annan kompis vilket också var trevligt. Ja det var min vecka lite kort och gott. Blir nog inte lika mycket aktiviteter den här veckan men ett badminton pass ska hinnas med iallafall. Imorgon börjar vecka två av fyra, känns väldigt mycket bättre att säga än vecka ett av fyra.
Jag ska försöka skriva lite mer under veckan, kan inte lova något men jag ska försöka.
Den enda bilden från veckan, onsdagens goda mojitos!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback