Helg!

Äntligen helg! Skönare än skönast, då var en av fyra veckor avklarade, fyfan när man tänker på det, jag ska göra om det här tre gånger till. Fast jag måste erkänna att tiden har gått relativt fort vilket är ganska trevligt. Har märkt att det är skillnad på att veta att man ska dit dag efter dag jämfört med när man bara jobbar någon enstaka dag. För då vill man bara därifrån så man kan bli ledig igen och då går det segt. När man ska dit jämt så är det bara inse att det tillhör vardagen, just nu iallafall och tro det eller ej, det fungerar. Tiden går i en helt okej fart, klart att det blir segt lite då och då men det gäller att inte tänka så mycket, alls! Nej, jag orkar inte skriva mer nu, är så otroligt trött, jag skriver nog mer under helgen och berättar lite mer om veckan. Hoppas jag kan sova inatt bara, det har inte varit lätt under veckan med värmen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback