Vecka tre av fyra

Nu har Sandra fått sin nya mobil och det gör inte mitt sug efter iPhone bättre om man säger så. Riktigt jobbigt asså men jag får fortsätta hålla mig, kämpa vidare mot detta begär. För att vara lite mer realistisk så har jag iallafall en ny bok på gång som lär hoppa ner i brevlådan under veckan. Känns bra att jag får nått nytt, bättre än inget. Som jag skrev i förra inlägget så är det såklart Twilight nummer två som är på väg, så har man lite och läsa sen under ledigheten.
Imorrn börjar vecka tre av fyra, ojojoj det känns bara bättre och bättre för varje vecka när man säger detta men inte så konstigt kanske. Det går fan fort, så otroligt jätteskönt så det inte är sant. Planen för den här veckan är att sova lite mer så jag inte är så jättetrött mot slutet av den. Jag ska även göra en del så den rullar på lite snabbare så jag kommer fram till en sista veckan någon gång. Jag ska bl.a. spela lite mer badminton såklart, även se den nya Harry Potter filmen på onsdag när den har premiär, hänga lite med Sandra, åka till solarieöarna en sväng för det känns som all färg från Egypten nu är borta. Har inte varit så kul väder den senaste tiden plus att jag inte har tid när jag jobbar så då får man köra solarieöarna ett tag helt enkelt. Nog om det, klockan börjar bli mycket och jag måste börja fixa lite här så jag kommer i säng snart. Btw ska jag försöka skriva varje dag nu i veckan som kommer, lär inte lyckas kan jag säga nu men ska försöka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback