Vecka fyra av fyra, resten är skit

Ja då var det dags för vecka fyra av fyra as in sista veckan, skönt som fan är det men det fortfarande en hel lång vecka kvar tills den verkligen är över och jag får vara lite ledig. Det var väl de bra nyheterna att det bara är fem dagar kvar att jobba. Sen är problemet framtiden, är borta två veckor efter att jag jobbat klart men sen? Jävligt osäkert om jag kommer in på det plugget jag vill komma in på och vill inte börja plugga nått annat bara för att plugga. Kan antagligen få fast anställning där jag jobbar nu men fan, jobba heltid på det där stället i ett år, iallafall ett halvår, fyfan säger jag bara. Massor med pengar men fyfan vad tråkigt och jobbigt! Det är väl okej när man vet att det är fyra veckor, knappt okej det iofs. Nu det här om och om igen, tillsvidare liksom, fyfan! Skönaste vore att komma in på det jag vill såklart men jag utgår från att jag inte gör det den här gången och då blir allt så jobbigt, usch! Säger som Sandra gör i sin blogg, gud vad allting är jobbigt just nu. Med det så vill jag önska alla en god natt!

Kommentarer
Postat av: Moa

sv; oooj tack haha! (:

2010-07-17 @ 02:33:26
URL: http://mooisr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback