Fyra skitveckor

Det här suger, nu har jag precis ställt klockan på 5.30 inför imorgon för imorgon börjar jag nämligen jobba igen, fyra hela veckor i rad, fy fan! Har haft det så otroligt bra och skönt de senaste två veckorna med massa sol och bad både i Egypten och här hemma. Nu ska jag stänga in mig i fyra veckor, bli blek igen och jobba på det tråkigaste jobbet jag haft, jippie! Hoppas veckorna går riktigt fort men antagligen kommer de gå riktigt långsamt. När dessa veckor är över, fan vad glad jag kommer vara, då är det semester igen, gud så skönt, tänk om man bara kunde spola fram tiden tills då. Aja nu ska jag väl försöka sova typ, om jag kan, lär behövas iallafall, godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback