Slöa jag

Nu är det fan sommar också, helt plötsligt bara, inte för att det känns ute just nu men det är en annan femma. Det gick så fort, riktigt fort tycker jag eller så är det för att jag förtränger de senaste månaderna. De har ju inte direkt varit speciellt händelserika eller roliga. Jag som skulle träna lite mer än vanligt nu fram tills sommarn och det gick väldigt bra, not! Jag var ute och sprang bra under en och en halv vecka där eller vad det blev sen sluta jag med det och gymmet ska vi inte ens prata om. Kan inte ha varit speciellt många gånger jag varit där totalt under det halvåret som jag haft kortet. Det finns ju alltid nästa sommar eller kanske sommarn efter det. Jag måste väl ha någon som peppar mig ordentligt annars kommer jag aldrig komma igång på riktigt. Jag har haft mer tid i än väldigt många andra att träna de senaste månaderna men ändå har jag inte funnit viljan helt och hållet. Dels så är jag rätt slö men sen har allt varit rätt ruttet och jag har inte hittat viljan till så mycket annat heller. Menmen nu är det sommar och saker och ting rullar på lite bättre så det är dags att glömma de senaste månaderna och se framåt bara, sen vore det trevligt om gud kunde ge oss lite sol och värme också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback