Frisören Sebbe

Jag har försökt mobilblogga här i veckan men självklart har det inte fungerat. Jag förstår inte vad som är problemet hela tiden eller halva tiden rättare sagt eftersom det faktiskt fungerar ibland. Aja så jag får helt enkelt skriva här på datorn istället, ibland är det bara så mycket skönare att skriva direkt på mobilen en snabbis.
Det jag har mobilbloggat dårå, jag skrev det i tisdags kväll.
"Idag har jag varit och shoppat med Tobbe, han köpte bland annat en hårklippare. Den invigde vi när vi kom hem, han behövde lite hjälp men den funka bra och är nöjd med resultatet. Det var jävligt roligt nånstans under mitten av klippningen, det såg helt enkelt ganska knasigt ut, lite hår där men inte där osv. Lite svårt att fånga på ett foto men jag gjorde ett försök iallafall som ni ser."
Såg ungefär likadant ut på andra sidan, det var jävligt roligt då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback