Pass går fort och lite Thailand

Jag var och fixade ett nytt pass i fredags eftersom mitt går ut i maj och för att nu brukar man behöva ett pass som gäller mer än sex månader efter man kommit hem från en resa. Så nu är det fixat men blev jag nöjd med bilden och min namnteckning, svar nej! De är ju bara för snabba, innan man ens hinner tänka har de tagit bilden och jag har skrivit namnteckningen. Man vill inte vara så jobbig att man ber att få ta om fotot och skriva om så jag nöjde mig. Fast jag skulle bra gärna vilja göra om allt, spelar inte så mycket roll, det är bara ett pass som jag måste leva med i fem år, jippie! Fick se bilden på en ganska stor skärm så hoppas att den ser mycket bättre ut när den är i passet och är mycket mindre.
För er som undrar vart jag ska så ska jag till Thailand, bara en vecka faktiskt för att fira min mammas födelsedag, behövde inte följa med men det känns inte så snällt att inte följa med plus att en vecka i solen inte är helt fel just nu. Gratis är det också, för mig alltså. Först var planen att vi skulle till LA men det blev inte så, det var lite krångligt menmen jag klagar inte, USA får man ta någon annan gång. Här är några bilder på stället vi ska till, enjoy!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback