Åtta dagar i Thailand

Tjena bloggen! Det var inte igår men sen har jag ju varit bortrest i en vecka också så jag har inte kunnat skriva heller. Var då i Thailand i åtta dagar, väldigt trevligt hotell måste jag säga, rummet var över all förväntan. Det var två stora sovrum, båda hade anslutande badrum sen var det ett stort vardagsrum/kök och såklart världens största balkong med finfin havsutsikt. Det enda som finns att klaga på var vädret, huvudsakligen var det fint men vi hade vissa dagar med lite moln men som försvann lika fort som de kom, vilket var bra. Varje kväll så fort solen gick ner så kom det in moln och det började åska och sen regna ungefär varannan kväll, gjorde inte så mycket, viktigaste är att det är fint på dagarna. Det var rätt häftigt med åskan varje kväll, delvis så var det som värsta discot, blinkade verkligen hela tiden. Nemen vi hade det riktigt bra och skönt, resan kunde få ha varit lite längre när man ändå är i Thailand menmen jag är nöjd.

Bror och jag i Maya Bay


Jätteglada Sebbe som är bränd

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback