Jag är en pundare

Mitt joggande fungerade som sagt bra förra veckan men den här veckan har det inte blivit nått men desto mer godis och andra onyttigheter, yeay! Imorgon blir det dock träning på friskis vilket är bra men får väl hoppas att det fortsätter, att jag iallafall börjar jogga igen i veckan som kommer. Det här med arbetslösheten är inte bra någonstans, jag äter mer skit än vad jag någonsin gjort, rör mig otroligt lite. Alla onyttigheter har blivit som en drog för mig, man skulle kunna jämföra det med en pundare. Jag har lite pengar och när jag väl får pengar så springer jag iväg och köper godis, chips och läsk. Det är så det är just nu och det känns fan inte så bra, alls. Jag måste bara sluta snart innan jag blir fet på riktigt för det lär jag bli om jag fortsätter såhär utan tvekan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback