Snor jobb naglar snor

Jag är fortfarande lika snorig, skitjobbigt! Det störiga är att jag är ju inte värsta sjuk liksom så jag inte kan göra något annat än att ligga i sängen. Känner mig ganska hängig också men det är ju inte så att jag vill sätta mig på typ tunnelbanan för jag snorar som bara den, det skulle vara jobbigt och pinsamt. Jag kan liksom inte vara runt massa folk men som sagt håller tummen för att det är bättre imorgon, att det värsta är över.
Igår sökte jag inga jobb för att jag tyckte för synd om mig själv men idag har jag sökt massor med jobb, dels för att jag kände att jag behövde men också för att jag hitta en hel del för en gångs skull. Så nu känner jag mig nöjd för tillfället.
Sandra håller på med sina naglar med massa starkluktande saker och det är skumt som fan, jag känner det starka på nått svagt konstigt sätt, tog ett tag innan jag fatta vad som var konstigt med min andning. Vanligtvis så känns det där väldigt tydligt men nu inte så tydligt alls, så tråkigt både lukt och smak försvinner. Så nu är det inte tråkigt som fan att äta, hoppas att det inte är någon bra mat på skivan imorgon så jag inte missar godaste maten på länge.
Jag tog ju en bild igår på mitt golv, tog en bild några timmar senare och då var det ett berg med papper asså. Vi hade inte så mycket papper hemma så jag tog nästan slut på allt, det var så att jag fick snåla så gott jag kunde så det inte tog helt slut för det hade inte varit speciellt roligt. Nu har jag iallafall massor med papper så nu är det bara att snora på. Vill bara meddela att jag har gått över till en påse istället för golvet, lite fräschare så.
Så här såg det alltså ut några timmar senare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback