Valborg på sparkcykel

Nu har jag inte pallat skriva på ett tag, inte pallar bara men nu kör jag igång igen. Tänkte börja berätta lite om valborg. Det var väldigt oplanerat från början, den enda planen jag hade var att supa lite med Tobbe efter vi båda käkat och det bestämde vi på eftermiddagen. Sen ringde Danne och sa att det var en del folk som skulle dit och kvällen var räddad. Det blev en jävligt lyckad kväll, perfekt fylla och trevligt sällskap. Vägen hem åktes på sparkcykel vilket var rätt roligt, jag åkte inte så mycket då vi var tre och hade två sparkcyklar men sånt är livet, gick fortare iallafall. Jag borde fotat lite kom jag på i efterhand men finns inte så mycket att göra, får bli nästa gång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback