Extra väska?

Måndagen gick ganska fort ändå måste jag säga. Bara två dagar kvar nu, very nice! Börjar tidigare imorgon vilket suger men lite extra pengar blir det allt. Min far fyller år imorgon också så vi ska typ fira honom halv 7 så då måste jag vara klar eftersom jag måste dra 20 i.
Det är ändå en del att tänka på när man ska resa bort så måste börja fixa med väskan och en liten packlista/att göra lista imorgon så det inte blir kaos på onsdag kväll, lite onödigt.
Ett problem jag har är storleken på väskan, för vi kommer att shoppa en del där, frågan är ju hur mkt, ska jag ta en större väska för att vara lite mer på den säkra sidan? Eller ska man bara hoppas på att man får plats och kanske ta lite i handbagaget och i absoluta värsta fall köpa en extra väska? Detta måste jag kolla upp imorgon, testpacka och sådär. Min väska är alltid proppad till max så jag kommer få plats med max två tshirtar om jag köper det så det kan bli lite tajt.
Det ska nog lösa sig på nått sätt, nu börjar det bli dags att försöka sova igen, livet är ju bara för kul, jobba sova jobba sova jobba sova, funny! Tänkte kolla lite på "Silent Library" som börjar halv 11 på 5an sen måste jag sova, bara så ni vet. Godnatt på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback