Några rader om övrigt

Ja och nu var det roliga slut och det är dags att återgå till vardagen, tråkigt men sant. Helgen bara försvann men om man tänker tillbaks på när vi satt på Arlanda i torsdags och åt frukost så var det ett bra tag sen. Känns sjukt att vi gick runt på Londons gator igår och shoppade medans jag nu sitter här och tänker på hur härligt det ska bli att jobba imorgon. Den ni, det trodde ni inte att jag skulle skriva va? Nemen ärligt så ska det inte bli så hemskt, det är bara det att gå upp så jävla tidigt som inte är kul, hade jag haft sovmorgon så hade jag nog inte klagat alls.
Nej, nu ska jag nog ta och göra mig en kvällsfika och lägga mig i sängen framför tven ett tag efter det är det hög tid för lite sömn. Godnatt på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback