21 år

Igår fyllde jag 21 år, över 20 år gammal är man nu, konstigt! Snart är man gubbe! Nemen jag hade en trevlig dag, var ganska bakis om man säger så, det hela firades ju natten till söndagen eller på lördagen rättare sagt. Låg ändå i sängen större delen av dagen efter att jag blivit firad av först familjen och sen Sandra. Jävla tur att det gick att göra en deal med dem att de inte skulle väcka mig innan 12. Jag fick biljetter till Green Day konserten i globen som var igår också, jävla tur att jag inte hade planerat in någon middag eller liknande! Efter lite om och men där inne så köpte jag en tshirt för det stod Stockholm på den och 11 oktober, vilket är lite coolt eftersom det är mitt datum. Fick en tshirt på morgonen också så därför var jag lite osäker menmen nu har jag två stycken, det skadar ju inte direkt. Konserten var i det stora hela riktigt bra, bara några små minus här och där. Gick in på alla tidningar imorse för att se om de fick något bra betyg och de fick dem, vilket alltid är kul! Helt okej födelsedag med andra ord. Man har väl inte riktigt samma förväntningar som förut när man var mindre, ännu ett tecken på att man börjar bli vuxen typ.
Nu måste jag sova så godnatt! Får väl se om jag skriver lite mer här i dagarna nu, vore trevligt iallafall så ska försöka!

Bild från gårdagen, snodd från Aftonbladet tror jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback