Två veckor kvar

Nu är det exakt två veckor kvar till London! Så om två veckor vid den här tiden är jag en glad pojke som är hemma och packar inför den tidiga morgondagen. Jag längtar som fan och efter det är det bara en månad till jul, så jävla nice!
Har funderat en del på vad jag ska göra sen när mitt kontrakt går ut sista januari. Fundrar på om jag bara ska gå ner i tid lite grann, blir så avis på alla som jobbar tre dagar i veckan eller nått sånt, jag vill också. Försöka hitta ett nytt jobb är ett annat alternativ men det tror jag inte så mycket på. Eller så fortsätter jag bara att köra heltid fram till sommarn men vette fan hur jag ska klara av det. Då tänker jag iaf ta lite paus innan jag börjar igen, där i februari. Så nu vet ni det, nu ska jag slöa och kolla lite tv och serier.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback