Ännu en skräckupplevelse

När jag ändå är inne på iPhone så tänkte jag berätta en till grej om den. Jag köpte ett Invisible Shield förut som jag skrev om och den har ju suttit på sen dess. Ganska snabbt fick jag lite missfärgningar på den vita baksidan och det blev bara mer och mer. Det var också en liten skräckupplevelse för det har stått en del på nätet om just det. Vissa vita 3GS modeller har fått just blåaktiga missfärgningar p.g.a. värmen. Den kan bli ganska varm ibland när man gör nått som drar lite mer "power". Det första kom just när jag använde GPSen ett tag. Iallafall så visste jag inte om det var på själva mobilskalet eller om skyddet. Här om dagen tog jag bort det och det var inget på själva mobilen, glad! Det hade antagligen bara blivit lite färgat av mina nya jeans eller nått sånt, från jeansen iallafall. Så då har jag fått de berättat också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback