Ingen lust

Oj vad jag verkligen inte pallar blogga just nu, vet egentligen inte varför, har bara ingen större lust antar jag plus att det inte händer så jättemycket just nu. Som jag har skrivit förut, när man jobbar heltid så pallar man inte göra så mycket annat än jobba, äta och sova as in det är svårt att hitta nått att skriva om. Får se om jag hittar lite vilja nu i veckan kanske, vem vet. Finns nog lite grejer som jag kan skriva om alltid sen om det är intressant det är en annan femma. Började blogga för att skriva av mig ibland när jag känner för det, inte för att skriva värsta ofta och få så många läsare som möjligt. Ville bara klargöra det!
Btw så fyllde min blogg ett år i onsdags, det ni! Tiden går rätt fort fast det känns inte direkt som att det var igår jag började. Så grattis till mig eller bloggen kanske, fan vet jag, grattis iallafall.
Nu ska jag betala räkningar och såntdär som man måste göra vid månadsskiftet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback