Vuxenliv

Oj vad vuxenlivet är tråkigt har jag upptäckt ännu en gång, jobba 40 timmars veckor, fy fabian asså! När man kommer hem vill man bara sova och det är ju nästan vad man gör plus att äta lite sen upp och jobba igen. Därför jag inte skrivit nått på ett par dagar nu, dels så pallar jag inte sätta mig här, alldeles för trött sen så händer det ingenting på dagarna så har inte så jättemycket att skriva om heller. Idag skulle jag iväg på en intervju efter jobbet och när jag väl kommit dit efter 40 minuters köande på E4an så har det blivit ett missförstånd så det vara bara att ge sig ut bland alla andra bilar igen och ta sig hem. Kändes väldigt onödigt allt men det blir imorgon istället, hoppas det går bättre då. Efter lite om och men så drog jag och min mor till IKEA och köpte än säng till mig, äntligen en ny större säng! Ska bli så skönt alltså. Den kommer hem först imorgon kväll så detta är sista natten i min gamla lilla säng. Jag har ett problem jag måste ut och julhandla, frågan är när jag ska hinna med det, imorgon så kommer jag antagligen inte ha tid, likaså på lördag för då ska jag bort större delen av dagen sen söndag har jag inga planer men då vill jag bara ligga hemma och gosa i sängen för en gångs skull. Jag förtjänar en hemmadag men får väl se, kanske kan dra iväg lite snabbt där under dagen, jag vet vad jag ska ha så det bör gå ganska fort, man lär ju inte vara ensam ute i butikerna, hoppas det inte är allt för många kaosmänniskor där ute. Aja nu ska jag sova så jag orkar med morgondagen, kanske blir en annan bild och lite text från helgen sedan. Ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback