Äntligen ny mobil!

Har funderat på ny mobil nu ett ganska bra tag, har velat mellan massor av olika modeller, meningen är att jag ska ha denna mobil i minst sex månader. Jag byter alldeles för ofta så nu har jag fått tänka till lite extra, det är inte heller speciellt ekonomiskt att byta ofta, det blir en hel del pengar som försvinner på mitt lilla "beroende". Så nu j*vlar ska jag hitta en som jag behåller länge för att vara jag. Vill ju gärna ha de flesta funktionerna som man kan ha och nu har jag bestämt och beställt en HTC Touch Diamond. Tänkte köpa den vita först men den har inte kommit ut än så skiter i den, den är nog inte så snygg som jag trodde från början heller. Så det blir den svarta dårå, hoppas den kommer redan imorrn för den mobilen jag har nu vill jag bara slänga i väggen hela tiden!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback