Telefonförsäljare

Det ringde precis på hemtelefonen, mamma svara och sen ropa hon att det var till mig. Snubben hade tydligen direkt sagt "Är Sebastian där?" så hon visste inte om det var en försäljare eller någon annan. När jag iallafall kommer till luren så börjar han direkt "Hej jag ringer från Telenor i Umeå.. blabla", palla och varför ringer de från Umeå till mig för? Jag var iallafall lite intresserad av vad han skulle komma med och han ville sälja bredband och hemtelefoni typ, tydligen så var det 150kr billigare i månaden än det vi har nu, vilket iofs är rätt bra, det var till och med lite snabbare. Så han ville prata med någon av mina päron men där palla jag inte mer så då sa jag tack men nej tack. Han var otroligt trevlig, för trevlig så att det blev jobbigt men han sa att han skulle återkomma om några år, visst liksom får han väl göra. Fast 150 spänn billigare i månaden, det är en del i längden man kanske skulle berätta det och se om det verkligen är nått att ha om de nu känner för att spara lite pengar. Men seriöst så var han faktiskt rätt trevlig och bra, har varit med om mycket värre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback