Invisible Shield

Nu har jag haft min iPhone i ett par dag, om jag är nöjd? Jag är superduper jättenöjd! Det är verkligen en trevlig mobil (leksak) som man kan göra vad som helst med känns det som, alla dessa "apps" som finns till den, grymt kul!
Jag köpte ett skydd till den, "Invisible Shield", det är en skyddsfilm bara fast för HELA telefonen, perfekt för jag vill inte ha nått fult skydd som är över hela baksidan och gör den större. Det var inte lätt att få fast hela, speciellt kanterna var inte lätta men tillslut gick det, man måste ha tid och tålamod när man ska sätta på skyddet. Det blev inte perfekt, jag gav upp efter ett bra tag. Det största problemet var att jag fick in en del damm under skyddet på vissa ställen, det är mindre kul! Så jag funderar på att köpa ett nytt och börja om från början, lär bli bättre då nu när jag vet hur det går till. Jag måste hitta en helt dammfri miljö bara, vette fan vart det ska vara men det ska nog lösa sig. Invisible Shield kostar en del bara, mellan 200-300 kr, vilket är en del men vad ska man göra? Lyckas man med det så är det grymt! Det som krävs är bara en dammfri miljö och massor med tålamod.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback