värme!

MMS

Ja detta skrev jag då kl. 01.00 inatt på mobilen men det kom aldrig fram så testade nu igen och då funka det.

Oj vad jag skulle vilja åka ner till något varmt ställe nu! Ligger och kollar på bilder från Turkiet, kan inte sova så jag drömmer mig bort, väldigt trevligt måste jag säga. Jag längtar till sommarn och värmen, är så trött på kylan, förstår inte vad den ska vara bra för? Egypten ska bli så kul och mysigt i sommar, tänker på den resan nästan varje dag. Jag ska nog till värmen om två månader iallafall för att fira min mor som fyller 50. Nu ska jag ställa mitt nya alarmprogram så jag inte sover bort hela dagen imorrn. Man ställer in hur många timmar man ska sova, ställer den på åtta det får räcka för inatt. Hoppas att jag kan somna nu bara, det är så jobbigt att inte kunna sova. Godnatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback