"Morsor"

Hade inget att göra idag på eftermiddagen så jag och min mor åkte och storhandlade på Coop Forum. Brukar ställa upp som hjälp ibland, det gäller väl framförallt som chaufför så att hon kan handla mycket och tungt och slipper bära det speciellt långt. Innan jag ställer upp på det brukar jag tänka att det går snabbt och jag får komma ut lite men sen fem sekunder efter att vi har gått in i affären så ångrar jag mig. Min mor är otroligt seg i affärer, hon stannar och tittar på ALLT och då menar jag verkligen allt, även om hon inte ska det så kollar hon. Just på den Coop affären vi brukar handla på så är det massa annat än mat och det vanliga först (blommor, böcker, kläder, CD-skivor osv) så det gäller att ta sig förbi det där så har man det värsta överstökat men det tar ju sitt tag. Skitjobbigt, verkligen! Jag bara står där och suckar för mig själv och ångrar mig att jag följde med men ändå så gör jag om samma misstag hela tiden. Surt är det men vad ska man göra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback