Heeeelg!

Äntligen helg, så otroligt skönt, som jag har längtat. Inte för att det händer något speciellt utan snarare tvärtom, det händer inget plus att jag är ledig. Jag ska sova ut som jag aldrig gjort förr, iaf på ett antal månader! Alltid är det nått på helgerna annars men nu är det inget, så imorgon kan jag sova hur länge jag vill och kan.
På ett sätt är det skönt att bara vara hemma utan sällskap men på ett annat är det lite halvsegt, i längden iallafall. Typ efter en eller två timmar då blir det segt men jag ska roa mig med Idol, mitt godis och senare någon trevlig film sen ska jag sova hyffsat tidigt eftersom jag vill sova länge men inte så sent, lite ljus måste jag få imorgon också. På tal om att jag måste få ljus, jag vill sola solarium, har helt kommit av mig med det, förr var det en gång i veckan, nu är det en gång varannan månad typ, om ens det? Egentligen är det väl onödigt att hålla på med det där men jag gillar att vara brun, behöver inte vara "neger" (ursäkta uttrycket) utan bara lagom brun. Jag har liksom varit mer eller mindre brun sen ett par år tillbaka, mina linjer har aldrig försvunnit även om det har varit väldigt nära några gånger. En resa nu i höst till solen kanske skulle göra saken bättre, dessutom vore det så otroligt jävla bajsskönt att åka iväg. Synd att det ska kosta så mycket men jag längtar efter värme, sol, ljusblått vatten, vit finkorning sand, bara gå ner från det supermysiga hotellrummet till den underbara stranden och njuta. Det ni det vore grejer det!
Okej allt jag skulle skriva var att det var helg och det är skönt typ men blev lite mer så nu sätter jag punkt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback