Trött!

Oj vad jag är trött! Halva jobbveckan redan avklarad, väldigt skönt måste jag säga, tänk om det alltid bara var två dagar i veckan som man jobbade. Så skönt när jobbdagen är över imorgon, lång ledighet igen!
Idag när jag kom hem så fick jag en Mouli tshirt mitt i allt, inte helt fel, jag klagar då inte. Den var egentligen till min bror men han ville inte ha den så då fick jag den. Försökte ta en bild på den, gick väl lite sådär, kolla själva. Sen medans jag ändå höll på blev det en bild på min kofta som jag köpte i helgen också, tänkte fota nått mer också men så blev det inte. Nemen jag känner att jag inte har något att skriva om egentligen så ska ta och sova nu så jag inte är helt borta imorgon. Godnatt!

Tshirt


Kofta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback