Segheter

Idag har det varit en riktigt seg dag, beror nog framförallt på att den börja tidigt, från klockan åtta imorse har jag varit hemma och inte haft något att göra. Hela förmiddagen låg jag i sängen och kolla på "Greys Anatomy", har allt på DVD, är inne på 3e säsongen 16e avsnittet om någon undrar. Vid lunch tid så slängde jag in en pizza från Coop i ungnen, gick tillbaks till sängen och åt samtidigt som jag kollade klart på avsnittet. Sen blev det en dusch och platta håret. Därefter blev det segt igen och jag började städa lite i rummet, framförallt runtomkring skrivbordet. Det enda positiva med att vara hemma mycket, man städar i brist på annat att göra så nu är det hyffsat fint på mitt skrivbord, tillräckligt för att jag ska vara nöjd iallafall. Visst låter det kul? NEJ! Jag måste hitta nått att göra på dagarna, det här fungerar inte! Nu är det inte såhär varje dag för ibland hittar jag på saker men någonting som man får pengar för vore inte helt fel, ganska stor brist på sånna just nu. Nej nu ska jag inte skriva mer om dessa tråkigheter, ska sätta mig och spela lite GTA4 på mitt Xbox 360 för det har jag faktiskt inte gjort idag.

Mitt ovanligt tomma skrivbord

Kommentarer
Postat av: Tobbe

"är inne på 3e säsongen 16e avsnittet om någon undrar"



det är ingen som undrar

2009-04-17 @ 14:33:25
URL: http://iamtobbe.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback