Musik problem

Nu när jag har haft min iPhone i en vecka så har jag lyssnat en del på musik i den men bara på min gamla musik. Jag vill ha ny musik! Problemet är att jag inte vet vad, jag vill ha ny skön musik bara men vad liksom? Det är ett stort problem iallafall. Nu har jag såklart lite ny musik men det blir så att man hittar nån ny skön låt, lyssnar som fan på den och så är den sönderspelad nån dag senare. Vill ha massa ny musik på en gång. Nu har jag massa gamla låtar på datorn som hängt med hur många år som helst, visst är det trevligt med gamla godingar ibland men nytt är trevligt också.
Så skulle det vara någon som har nått tips eller idé så är jag tacksam om ni delar det med mig. Jag tror även att jag ska rensa ut massa gammalt skit, skulle vara skönt på nått sätt, egentligen radera allt men det känns inte kul. Har försökt rensa förut men det slutar med att det är totalt två låtar som tas bort resten sparar jag, det finns alltid någon anledning att spara låtar. Så egentligen är det spara allt eller radera allt som gäller.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback